ajaj

Ber om ursäkt för fellänkadet. andwik.blogspot.com och inget annat, det var ju ett kardinalfel av rang som inte skall upprepas, trackback har jag inte hört talas om Anders, upplys mig gärna om detta =).
Ibland slås man av vilken fantastisk ironi man kan stöta på ibland, idag när jag skulle gå på westerluns för att fika med ett par jobbarkompisar så la jag märke till en relativt fet merca, typ 320 4matic av hyfsat ny modell, in åker den på "parkera förbjudetplatsen" och ut kliver en sofistikerad herre och vandrar iväg. När jag så paserar bakom bilen så stod det under nummerskylten "socialdemokraterna västernorrland", så mycket för den solidariteten, han stod precis tväts över vägen där förstamaj-tåget går och skrålar, det tala för sig själv tycker jag...

I morgon ska jag besikta Caddyn, nå'n som vill sätta lite pengar på hur många tvåor det blir? Jag kan med ganska stor säkerhet säga att mina så kallade lysen förmodligen inte kommer att gillas av kugg-ove i morgon, dom ser ungefär ut som om man kastat in dom i blästerskåpet och malt på en bra stund, se'n ser jag med stor nyfikenhet fram emot avgasvärdena, dom kan aldrig vara kurranta, för hur det kan passera så mycket som en liter milen genom en 1.6a på 75 hästar får jag inte ihop i min uträkning, se'n går den som en åkarklippare dessutom. Jag återkommer med resultatet, var så säkra..
over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0