Nu händer det grejor!

Jag måste bara flika in med en parentes nu mellan mina arbeten, det gäller min strid mot Telia för att kunna erhålla en ADSL-anslutning som inte går att ha, fast vi har den, fast inte från Telia, fast ändå inte, men likt förbannat kan jag surfa. Jag skrev iallafall den 21:a januari ett "mail" och ställde frågan enligt ovan. Med en raketfart på sju dygn och sex timmar fick jag ett SMS som sa att jag fått svar på min fråga. Naiv och positiv i tanken går jag in på min e-post och öppnar meddelandet, svaret lyder: Vilken adress skall bredbandet vara kopplat till? mvh Telia kundservice....
Jävligt märkligt att Telia inte kan använda sig av 118118 och få fram en adress från ett telefonnummer trots att det var väl dom som startade nummerbyrån i första läget? Hur som helst, förvånad är jag inte. Jag återkommer nästa vecka då jag fått svar.
Nu hinner jag inte med mer för stunden för nu ska jag arbeta...
/ Auf Wiedersehen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0