Framsteg på båtfronten

Idag har jag ägnat båten några timmar, jag hoppas kunna provåka nå'n gång i veckan om jag får fason på alla grejor, jag har hittils, målat, lagat, kopplat trycklogg, dragit elen till motorn, fixat styrningen.
Nu ska jag bara plasta lite till samt på med lite lulllull se'n är det nog jungfrufärd på g.
I övrigt så har vi skaffat en till skalgroda, mycket trevlig liten filur, jag lyckades dessvärre missförstå min kära sambo om tidpunkten för hämtandet av denna. Jag trodde 21.00 ikväll, hon sa 09.00 på morgonen, Efter nå'n extraresa till stan och bilbyte samt 500 kilo dåligt samvete så fick vi iallafall hem "Liv" som hon heter, finns på Ingalills blogg för allmän beskådning. Jag dunkar in några bilder på båten även denna gång tagna med min suveräna mobilkamera..




Kommentarer
Postat av: Moster

Nej men usch vilken pärla du har fixat till....tur att det är muddrat o klart från sjuktimmer i älven.

Fäll ner kepsen och köööör!!

2009-06-08 @ 00:38:32
URL: http://eliapu.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0