Ny helg nya möjligheter

Aaa.. Fredag igen. Jag hade tänkt jobba halvdag idag med det gick sådär, och det är ju iofs bra eftersom jobb behövs. I helgen tänkte jag försöka få på nå'n färg på min nya båt, gul ska den bli, jag skall försöka konfiskera en digitalkamera och fixa lite för och efterbilder. Eftersom tillgången på båtfärg här i stan är i det närmaste obefintlig och än mindre kunskapen om detta så blir det ett pilotprojekt där jag tänkte sprutmåla båten med billack. Annars är väl senaste nytt att jag börjat upptäckt spyflugor på en hel del ställen runt om i huset, förra gången detta skedde var när johan glömt maggotburken i ryggsäcken nå'n vecka eller så. Nu vet jag däremot inte riktigt vart dom kommer ifrån men det ligger nära till hands att belasta ödlematen som skuld till detta. Jag tror att min kära kommer att bestrida detta men jag lovar att bringa klarhet i frågan.
Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0