Vad göra?

Valet och kvalet.. Plockade fram 240:n igår efter ett par år inne på "lon", hade lite bekymmer med söndertorkad bränsleslang samt ärja i säkringslådan men så fort det var fixat small den igång som aldrig förr. Det är egentligen helt otroligt att grejor kan stå i flera år och fortfarande funka! Men det är ju volvo såklart. Efter den rullat ut så blev jag ju tvungen att "prova" att den funkade, vilket jag aldrig skulle gjort eftersom nu är jag så sugen att besikta in den. Dessvärre har jag en duett som också skulle behöva besiktas, Det krävs en viss monetär insats för att få turbon i körbart skick, dvs två nya bromsok bak, samt lite allmän service. Duetten å andra sidan är klar för besiktning påställd och försäkrad, men då är den inte lika rolig, dessbättre väldigt praktisk. Ja, hur man än vänder sig så har man pitt'n i brevlådan..

vilken tycker ni jag ska köra i sommar?

den här?


Eller den här?


Kommentarer
Postat av: Annica

Helt klart duetten, den är MYCKEEET coolare :)

2009-07-15 @ 07:54:23
Postat av: Kusin Erik

Sälja båda två och köpa en 245 Turbo?

2009-07-15 @ 14:28:26
Postat av: emil

varför sälja? varför inte köpa en till?

2009-07-15 @ 16:10:34
Postat av: Anders W

Skrota turbon och flytta motor, drivlina, framvagn mm till Duetten. Då kommer du snabbt och med stil till dina jobb!

2009-07-15 @ 18:18:16
URL: http://andwik.blogspot.com
Postat av: har ju en komplett motor till turbon på lon, kanske vore nåt...

2009-07-15 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0