Kyl och frys.

Mor och far hade under cateringtiden två stycken stora restaurangfrys/kylskåp ute i förådet i garaget som mäter 90x70x230, dessa har under alla år stått kvar innehållande glas, brödfat, korkskruvar, glassskopor, kantiner unt so weiter. När jag byggde ut garaget för sex år sedan trodde jag naiv i min ungdom att det skulle täcka alla framtida behov av utrymme som någonsin skulle finnas. Så blev det ju inte. Men idag när problem i materialleveranserna ledde till plötslig arbetslöshet tog vi tag i saker och ting, så nu står skåpen med innehåll uppe på "lo'n" och det är någorlunda bättre åtkomst ute i förrådet. Nu väntar påslagning av gips i både förråd och pannrum, samt förflyttning av ackumulatortanken i pannrummet ut i förådet där två till skall komma inom kort, till följd av detta blir det bättre med plats inne i pannrummet där det idag är väldigt trång om man skall göra några utsvävningar såsom att sota tillexempel. Bilder kommer inom snar framtid.
Och förresten mamma, nu slängde jag mandelmassan som legat i kylskåpet se'n 1995, den gick ut för tio år sedan tillsammans med tre kilo rågsikt. =)

// E


Kommentarer
Postat av: mamma

Halleluja!!Hallelujaahahaaaahaaa!!

2009-10-02 @ 15:28:35
Postat av: mor

nämen nu får du ta och blogga lite, Emil!

2009-10-28 @ 08:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0